China Universities

Communication University of China

Адрес: 1 Dingfuzhuang E St, Chaoyang, Пекин, Китай
Телефон: +86 10 6577 9145
Капацитет: 15,307
Основан през: 1954
Официален сайт: http://www.cuc.edu.cn/en2/cuc.htm
Глобално класиране: извън топ 500 на света (2013)
Класиране за Китай: 47 място (2014)

Комуникационният университета в Китай (Communication University of China) е един от ключовите университети на “Проект 211” в Китай, под ръководството на Държавното Министерството на образованието. Предшественикът на училището е бил център за техници на Централното бюро за радиото и телевизия, което е основано през 1954 г. През април 1959 училището е обновено и преименувано в Beijing Broadcasting Institute, което е одобрено от Държавния съвет. През август на 2004 г.  BBI се преименува в Китайски университет по комуникациите. Намира се в източната част на Пекин и в близост до OldCanal. CUC заема 473,000 квадратни метра, с обща застроена площ от 383,000 квадратни метра.

Мотото на Комуникационният университета в Китай е “Почтеност, Професионализъм,Ерудиция и Компетентност”.

CUC се придържа към своя собствен начин на мислене по отношение на това как да се организира всеки преподаван курс, за да се превърне в научната структура. Този начин се фокусира върху индивидуалните характеристики и широките връзки с други курсове. В резултат на това, се формира система от дисциплини, която обхваща журналистика и комуникации, радио, филмово и телевизионно изкуство, информационни науки и технологии, литература, инженеринг, управление, право и икономика. Досега е имало 13 училища в университета и 2 национални основни дисциплини, някои от които са “журналистика и радио & телевизионни изкуства”, 1 национална основна дисциплина, 4 общински основни дисциплини, 4 пост-докторантски и изследователски центрове, 24 докторски програми, 48 магистърски програми, 3 професионални майсторски категории, както и 78 бакалавърски програми.

От първия ден на основаването на училището, то се стреми да дава своя принос към дейността на националните радио и телевизия. Не случайно то е спечелило славата на – “люлката на китайските радио- и телевизионни таланти” и “добре известен университет в областта на информация комуникация “. В момента има 15,307 студенти, 3512 кандидати за докторска и магистърска степен, както и 16780 студенти в програми за продължаващо обучение.

На следния линк, можеш да прочетеш мнението на студент, прекарал една година в този университет, както и да видиш неговата оценка за университета.

Share this

Submit your comment